Info Terkini

Best View: Best viewed by IE Faster FC melangkah ke Separuh Akhir PDNC selepas menang bergaya 4-0 ke atas Par United Kelab Faster FC mencari Seorang Striker dan Midfielder untuk Window Transfer. Sila Hubungi Faster FC Club for more info.

Thursday, May 17, 2007

Faster FC Vs Tambirat Youth

Pada 17 Mei 2007, Pasukan Faster FC telah mengadakan satu perlawanan persahabatan dengan Pasukan Tambirat Youth. Perlawanan persahabatan ini diadakan di Padang UNIMAS pada jam 5 petang. Dalam perlawanan persahabatan ini, kebanyakan pemain Faster FC tidak dapat turun padang kerana komitmen kerja dan hal-hal penting lain. Mohon dimasa-masa akan datang, agar pasukan ini dapat bermain dengan sepenuhnya bagi mencari formula dan formasi yang terbaik untuk digunakan semasa sepak mula Liga Perdana Unimas yang akan berlangsung tidak lama nanti.

Perlawanan Faster FC Vs Tambirat Youth ini berkesudahan seri 2-2. Jaringan Faster FC dijaringkan oleh Ramlie dan Azis. Perlawanan ini berjalan dengan baik dan lancar, dengan kedua-dua pasukan mempamerkan semangat fair play games. Di harap agar pasukan Faster FC ini dapat mengekalkan rentak menguasai permainan seperti 2 perlawanan yang lepas.
Click HERE for more pics.

No comments:

Image Hosted by ImageShack.us