Info Terkini

Best View: Best viewed by IE Faster FC melangkah ke Separuh Akhir PDNC selepas menang bergaya 4-0 ke atas Par United Kelab Faster FC mencari Seorang Striker dan Midfielder untuk Window Transfer. Sila Hubungi Faster FC Club for more info.

Monday, August 6, 2007

Bravo FC bikin kejutan...


Kejutan demi kejutan berlaku untuk kejohanan PDNC kali ini. Bravo FC melakar kemenangan pertama mereka semenjak perlawanan Liga Perdana UNIMAS sehinggalah pembukaan perlawanan PDNC!
Tiada siapa menyangka , pasukan yang dulunya dianggap pasukan lemah, kini sudah setanding dengan pasukan-pasukan yang bertanding dalam liga UPL/
Kemenangan sebanyak 3-1 pasukan Bravo FC ke atas Rovers-X sedikit sebanyak memulih keyakinan Bravo FC. Bravo FC akan melangkah masuk ke semi final untuk bertemu Saminu FC. Seperti yang diketahui ramai juga, kini sudah ada 2 keputusan Upset yang berlaku, dimana Faster FC berjaya menundukkan Par United dengan 4-0, kini terbaru, Bravo FC menundukkan Rovers X dengan 3-1.
Adakah pasukan Feng Team yang akan bertemu pasukan Red Ranger petang ini mampu melakukan keputusan upset...sama-sama kita saksikan...

1 comment:

Anonymous said...

lines dihydrate ungesattigt showing edinburghin gods folks placeholders climb frameworksa mireland
lolikneri havaqatsu

Image Hosted by ImageShack.us