Info Terkini

Best View: Best viewed by IE Faster FC melangkah ke Separuh Akhir PDNC selepas menang bergaya 4-0 ke atas Par United Kelab Faster FC mencari Seorang Striker dan Midfielder untuk Window Transfer. Sila Hubungi Faster FC Club for more info.

Sunday, August 19, 2007

Red Rangers Juara PDNC 2007


Mengekalkan reputasi pasukan terkuat dan belum terkalah!!! Red Rangers membuktikan bahawa merekalah pasukan terkuat tahun ini dalam liga bolasepak Unimas.
Red Rangers menewaskan Saminu FC 2-1 hasil jaringan Jemain dan Suhaili. Jaringan Saminu FC pula datangnya dari Drahman Abun.

Syabas buat pasukan Red Rangers. Tahniah dan ribuan terima kasih juga diucapkan kepada semua pihak yang terlibat mahupun pihak urusetia UPL/PDNC kerana berjaya membawa arus baru kancah bolasepak UNIMAS. Dengan misi menampilkan pemain-pemain baru dalam corak mewakili kelab dan bukannya Fakulti atau bahagian masing-masing, pastinya kejohanan ini bakal menjadi impak terbaik dalam bolasepak UNIMAS.
Tidak ketinggalan juga bagi para pemain Faster FC tahun ini. Tahniah kepada anda kerana berjaya mempamerkan aksi menarik dalam setiap perlawanan, disamping membuka mata pemerhati bolasepak UNIMAS. Tahun depan kita ganyang lagi....
Viva Faster FC. Make A Dreams Come True....

No comments:

Image Hosted by ImageShack.us