Info Terkini

Best View: Best viewed by IE Faster FC melangkah ke Separuh Akhir PDNC selepas menang bergaya 4-0 ke atas Par United Kelab Faster FC mencari Seorang Striker dan Midfielder untuk Window Transfer. Sila Hubungi Faster FC Club for more info.

Tuesday, June 5, 2007

Faster FC Vs Feng Team

Click Here For More Pics in this Match

Hari Selasa, 5 Jun 2007, Pasukan Faster FC telah turun ke padang untuk perlawanan Pembuka Tirai Kejohanan Liga Perdana UNIMAS. Perlawanan pertama yang diadakan sempena kejohanan ini untuk Pasukan Faster FC vs Feng Team, telah diadakan di Padang Mini Stadium, Samarahan dan bermula pada pukul 5 petang. Perlawanan pembuka tirai yang satu lagi antara Rovers X vs Medic United telah diadakan pada masa yang sama di Padang UNIMAS. Untuk Pengetahuan semua, Perasmian Kejohanan Liga Perdana UNIMAS ini akan berlangsung pada 7 Jun 2007, dan akan dirasmikan oleh Pendaftar UNIMAS.


Dalam perlawanan Faster FC vs Feng Team ini, perlawanan tersebut dapat menyaksikan pelbagai aksi-aksi menarik daripada kedua-dua pasukan. Kemenangan berpihak pada pasukan Faster FC dengan jaringan 3 gol tanpa balas. Bermain dalam keadaan becak dan berair tidak menjadi masalah pada pasukan Faster FC untuk mempamerkan permainan yang cantik, sekaligus mendominasi perlawanan pada separuh masa pertama. Pada separuh masa kedua pula, perlawanan semakin seimbang bila, pemain Feng Team mula menunjukkan peningkatan dan kesungguhan mereka.
Gol-gol Pasukan Faster FC , telah dijaringkan oleh Samsur Mohammad(m 32), Azis Ajim (m 50) dan Rasli Bujang (m 65).
Faster FC : Jair Johari, Ziman, Raymond, Hasri, Boy, Azis, Ramlie, Azwan, Mus, Samsur, Nizam, Qammil, Rasli.

Feng Team : Ismail, Rozaini, Zaidi Suhai, Awg. Azmirul, Mahathir Bujang, Edward, Saiful, Abdul Azim, Azaman, Yusmizan, Awg Hafizam, Aidil Azli, Noor Hisyam.

Terima kasih juga di ucapkan kepada En. Zulkifli Ahmad, En. Azaharie, En. Nazri Latib dan En. Norzaiheime kerana turut membantu dari segi minuman dan foto untuk kelab Faster FC.

No comments:

Image Hosted by ImageShack.us