Info Terkini

Best View: Best viewed by IE Faster FC melangkah ke Separuh Akhir PDNC selepas menang bergaya 4-0 ke atas Par United Kelab Faster FC mencari Seorang Striker dan Midfielder untuk Window Transfer. Sila Hubungi Faster FC Club for more info.

Thursday, June 28, 2007

Faster FC Vs Saminu FC

Click Sinilah for more pics in this match

26 Jun 2007, 5 PM:
Bertempat di Padang UNIMAS, Pasukan Faster FC telah turun ke padang untuk melengkapkan perlawanan ke 3 Liga Perdana UNIMAS. Pasukan yang menjadi lawan pada kali ini merupakan sebuah pasukan yang memang bukan calang-calang tahap permainan mereka. Pasukan yang dimaksudkan ialah Pasukan Saminu FC.

Dalam perlawanan ini, kedua-dua pasukan menunjukkan tahap permainan yang cemerlang, dimana kedua-duanya saling serang menyerang. Walaupun pasukan Saminu FC, nampak lebih mengawal bola, namun pasukan mereka hanya beberapa kali sahaja dapat menembusi benteng terakhir pasukan Faster FC. Sebaliknya, pasukan Faster FC yang sepatutnya dapat melakar kemenangan bergaya telah banyak mensesia-siakan peluang. 4 kali pertemuan 1 dengan 1 antara penyerang Faster FC dan penjaga gol Saminu FC, dipersia-siakan.
Sekiranya penyerang Faster FC bijak mengambil peluang, 3 mata sudah pasti dalam genggaman.

Perlawanan antara Faster FC dan Saminu FC ini berkesudahan dengan seri 0-0. Kedua-dua pasukan membawa pulang 1 mata.
Dengan peluang mengutip mata penuh dalam kedua-dua perlawanan disia-siakan pemain Faster FC.... adakah perlawanan seterusnya bakal mengubah persepsi ramai yang pasukan Faster FC hanya mampu seri untuk setiap perlawanan...
Tungguuuuu...... Rovers X bakal menjadi jawapannya....

No comments:

Image Hosted by ImageShack.us