Info Terkini

Best View: Best viewed by IE Faster FC melangkah ke Separuh Akhir PDNC selepas menang bergaya 4-0 ke atas Par United Kelab Faster FC mencari Seorang Striker dan Midfielder untuk Window Transfer. Sila Hubungi Faster FC Club for more info.

Monday, June 11, 2007

Ulasan Pengurus Faster FC Match 1

Berikut adalah ulasan pertama perlawanan dari Pengurus Faster FC, merangkap pemain pasukan Faster FC, En. Samsur Mohamad, berkenaan Perlawanan pertama Faster FC Vs Feng Team :

Ulasan Pengurus Faster FC:

"Tepat jam 5.15 pm tarikh 5 Jun 2007, bermula era baru kejohanan bolasepak di UNIMAS. Perlawanan UPL07 antara Feng Team dan Faster FC yang telah berlangsung di Stadium Mini Samarahan telah merealisasikan impian pengajur bagi mengendalikan sebuah kejohanan bertaraf liga yang sistematik dan cekap. Secara keseluruhan perlawanan ini berjalan dengan lancar dengan corak pemainan "defensive" dari kedua-dua pasukan dari peringkat awal. Bermain dalam padang yang becak dan berair membuatkan pasukan kami lebih berhati-hati disamping bagi mengelakkan kecederaan pemain. Detik masa 32 min, asakan pasukan kami berjaya menjaringkan gol pertama pasukan yang memberikan suntikan semangat para pemain Faster FC. Pihak Feng mula bangkit dari jaringan tersebut dan meningkatkan serangan, walaubagaimana pun wisel penamat separuh masa pertama memberikan kelegaan pasukan kami. Separuh masa kedua, pasukan kami masih mengekalkan corak bertahan dengan serangan secara mengejut, dalam masa yang sama menguatkan lagi benteng pertahanan. Formasi dan strategi yang baik membuahkan hasil dengan 2 jaringan berikutnya yang memberikan kemenangan mutlak keatas pasukan kami.Tahniah kepada pasukan Feng kerana saingan yang hebat dari pasukan anda dan saya yakin meraka akan dapat menebus maruah untuk perlawanan seterusnya. Bagi pasukan Faster FC, kami yakin untuk bersaing dengan lebih "gah" dalam perlawanan yang seterusnya, hasil kemenangan ini memberi bekalan yang bermakna untuk berhadapan dengan pasukan Medic Utd. Teruskan berjuang Faster FC. Tahniah juga buat urusetia kerana dapat mengendalikan perlawanan dengan baik."
Faster FC (3) vs Feng (0) -
Samsur, Azis, Rasli


"Salam buat semua,
Tahniah buat moderator lama web Faster Fc, usaha gigih anda membuahkan hasil yang baik, teruskan perjuangan Faster Fc dan saya berharap ahli Faster Fc dapat turut sama membangunkan laman web kita.

"TAHNIAH BUAT SEMUA & PENGENDALI LAMAN WEB FASTER FC SAUDARA MUSTAFA KAMAL"
Good Job and Tahniah"

Dr. Samsur Mohamad.

No comments:

Image Hosted by ImageShack.us