Info Terkini

Best View: Best viewed by IE Faster FC melangkah ke Separuh Akhir PDNC selepas menang bergaya 4-0 ke atas Par United Kelab Faster FC mencari Seorang Striker dan Midfielder untuk Window Transfer. Sila Hubungi Faster FC Club for more info.

Thursday, June 14, 2007

Ulasan Pengurus Faster FC Match 2

Dr. Samsur Mohamad


Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Terima kasih dan tahniah buat pasukan Medic Utd (MU) diatas perlawanan yang menarik dan mempamerkan semangat juang yang tinggi kedua-dua pasukan. Pujian yang tinggi harus diberikan kepada pasukan MU dengan semangat kesukanan yang tinggi walaupun hanya dapat menurunkan 9 orang pemain bagi meneruskan cabaran liga UPL petang semalam. Saya juga ingin merakamkan sekalung tahinah buat anak buah saya yang menunjukan semangat juang yang tinggi walaupun ketinggalan 1-0, bagai satu drama dalam EPL sebuah pasukan yang mempunyai kelebihan ketinggalan dari permulaan pemainan namun para pemain FASTER FC tetap ingin menang dan menjaringkan gol dan AKHIRnya membuahkan hasil disaat-saat akhir perlawanan. MU bermati-matian mempertahankan gawang gol mereka dan saya rasa "anchorman" dibahagian belakang iaitu saudara Ismandy harus diberikan pujian sebagai "man of the match".


Kami akui diawal wisel permulaan, pemain FASTER FC terlalu "overconfident" dengan kekurangan pemain MU, dan kelonggaran dibahagian tengah dan pertahanan "memakan diri sendiri". Jika dilihat pada statistik perlawanan kami melakukan lebih dari pada 10 percubaan kearah gawang gol MU, dan penalti yang perolehi disia-siakan oleh pasukan kami. Separuh masa kedua, corak dan percaturan pasukan telah berubah dimana Mu lebih banyak bertahan dan dapat dilihat keseluruhan perlawanan hanya berkampung di kawasan MU. Kami dapat merasakan kesukaran untuk menembusi gawangan MU, akhirnya "golden player" FASTER FC saudara Fadilah telah mengembalikan semangat pasukan dengan gol yang menarik diakhir perlawanan. VIVA FASTER FC. Perlawanan ini memberikan satu titik pengajaran kepada pasukan kami "team work" dan "fighting spirit" adalah KUNCI kepada kejayaan.
Dengan berbekal semangat ini kami YAKIN , FASTER FC pasti mengegar UPL tahun ini. AWAS pasukan seterusnya.

Pihak pengurusan ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada pihak AJK FASTER FC, saudara Zulkifli Ahmad, Azaharie Suria, Nazri Latib dan Norzaiheme atas sumbangan bermakna yang diberikan untuk perlawanan semalam. THANKS.

No comments:

Image Hosted by ImageShack.us