Info Terkini

Best View: Best viewed by IE Faster FC melangkah ke Separuh Akhir PDNC selepas menang bergaya 4-0 ke atas Par United Kelab Faster FC mencari Seorang Striker dan Midfielder untuk Window Transfer. Sila Hubungi Faster FC Club for more info.

Thursday, June 28, 2007

Ulasan Pengurus Match 3

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera ,

Tahniah buat semua pemain Faster FC atas kejayaan mengekalkan rekod tanpa kalah pasukan setelah mengharungi tiga perlawanan sepanjang Liga Perdana Unimas. Seperti sedia maklum, perlawanan 26 Jun 2007 antara FASTER FC dan SAMINU FC berkesudahan dengan seri tanpa jaringan.Keputusan ini mengukuhkan kedudukan kelab di tangga ketiga liga dengan mengumpul lima mata dan hanya bolos satu sahaja.

Statistik perlawanan menunjukkan Saminu FC banyak mengawal bola dan hanya beberapa kali menembusi benteng FASTER FC tetapi tidak mampu menebusi benteng terakhir pasukan lawan.Manakala FASTER FC sepatutnya mampu mengukir kemenangan setelah hampir empat peluang keemasan dipersia-siakan oleh pemain penyerang FASTER FC .Semoga kesilapan ini manjadi pengajaran dan memastikan ia tidak akan berulang sambil menjadi bekalan untuk memantapkan lagi mutu dan skill permainan masing-masing.

Dengan rekod tanpa kalah ini FASTER FC akan menempuh satu lagi perlawanan dengan menentang ROVER X pada 3 Julai 2007 dan diharapkan kata-kata azimat pengurus FASTER FC “team work” dan “fighting spirit” menjadi bekalan untuk kejayaan untuk pada perlawanan yang mendatang.

Sekali lagi ucapan tahniah dan syabas buat semua pemain FASTER FC,ucapan terima kasih juga pada pihak urusetia kelab atas sumbangan menyediakan minuman dan photo perlawanan. Diharap kerjasama seperti ini menjadi nadi kepada kelab untuk merialisasikan misi kelab “ make a dream comes true….”

Sekian,terima kasih.


bp Pengurus FASTER FC
_________________________________
NURUL AZWAN B JAMAL SHUKURI
Setiausaha FASTER FC

No comments:

Image Hosted by ImageShack.us