Info Terkini

Best View: Best viewed by IE Faster FC melangkah ke Separuh Akhir PDNC selepas menang bergaya 4-0 ke atas Par United Kelab Faster FC mencari Seorang Striker dan Midfielder untuk Window Transfer. Sila Hubungi Faster FC Club for more info.

Monday, July 16, 2007

Faster FC di UPL, Ulasan Minggu ke 5

Tahniah Faster FC,
Berikut adalah ulasan Pengerusi UPL, En. Zulkarnaen Ali dalam ulasan Liga Perdana Unimas -Ulasan Sehingga Minggu ke-5 (Part 1).

Pasukan paling menyerlah dalam UPL ialah Pasukan Faster FC. Dari sebuah pasukan yang tidak dikenali dan tidak diberikan sebarang harapan untuk memberikan tentangan, Faster FC telah membuktikan mereka boleh menjadi pesaing utama walaupun ini merupakan kali pertama beraksi di dalam liga ataupun mana-mana kejohanan anjuran UFC. Diuruskan oleh Shamsur Mohamad, dan dibantu oleh barisan pengurusan yang sistematik, Faster FC berupaya untuk melonjakkan diri bersama-sama pasukan yang sedia ada malah berjaya meletakkan mereka di kedudukan ketiga liga. Dengan taktik permainan keras dan bersemangat melawan yang tinggi, Faster FC menggerunkan pihak lawan dengan taktik bertahan dan serangan pantas. Pemerhati bolasepak merasakan pasukan ini boleh pergi jauh pada masa hadapan sekiranya meneruskan agenda sedia ada dan sokongan dari semua pihak terutama dari Fakulti Sains dan Teknologi Sumber.

Pengerusi UPL

Zulkarnaen Ali

Click Here for more info about this article

No comments:

Image Hosted by ImageShack.us